اطلاعات کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
نویسندگان
نظر سنجی

به کدام یک از خواننده های زیر رای میدهید

چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان كشتي ما رو و آدرس amir80z.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






دیگر موارد

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 29
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 34
بازدید ماه : 525
بازدید کل : 22408
تعداد مطالب : 49
تعداد نظرات : 12
تعداد آنلاین : 1




منبع:بهترین کدهای جاوا اسکریپت

آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 49
:: کل نظرات : 12

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 2

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 29
:: باردید دیروز : 2
:: بازدید هفته : 34
:: بازدید ماه : 525
:: بازدید سال : 1370
:: بازدید کلی : 22408

کرنلا

 

تو اون پسری بدی که / بودی همیشه یه ذره غریبه 

شدی یه ذره ضریب بم / اره چه بده سلیقه ات 

میگی تو سرت همینه / بزنی دخترا زود سریع زمین هی .. 

تو سره منی حیف / که حواست اون وره زمینه 

من یه تتو از بوست رو لبام میخوام / که همیشه ببینن ماله تو ام 

جاهای مختلف میرم ادمای مختلف دیدم / ولی منصرف میشم چون من منتظرت میشم 

  ولی تو همیشه دنبال شر ، پلیسم دنبالت کرد / منم همش دنبالتم

 

کروس کرنلا

تو اون پسر بدی که نباید ، تو اون پسر بدی که نباید ، تو اون پسر بدی که نباید با من باشه 

ام جی ورس اول

 

ایول 

یه پسر بد میشه یه پدر بد / اون راهه راست و ول میکنه بزنه چپ 

جدیدا حس عجیبی نوک دستمه / جوک نی فک کنم این کوکه بسمه 

هی .. نمیدازم سر رفیقای بد / یا اون اکیپای لش میشه یکی پایه اش ، یکی فاتحه اش 

خوندس ، این زندگی سریال مسخره است / هرچی هم بگی داره تهش 

هی... 

یادش بخیر اون تیکه های رپی / پشت موتور سیکلت با یه رفیق و 

ریسه های شدید / سوسیس کالباس توی کیسه های خرید ، همیشه پای همیم ... نه ؟؟؟ 

من جنسم خرابه انگار ساقیم بد بود / ولی فک نمیکردم تا این حد بود 

نمیام خونه زودتر از 1 ، 1 و نیم / کسی نیستم که بخوای بش تکیه کنی 

 

کروس کرنلا

تو اون پسر بدی که نباید ، تو اون پسر بدی که نباید ، تو اون پسر بدی که نباید با من باشه  

سیجل ورس دوم

 

من یه پسر بدم میخوره یه ذره تنم / بزنه سرم میدم رگ وزمو و ورم 

حال نمیکنه باهام زیاد خانواده ات / چون در نیومدم بالا من از رو اصالت 

بزرگ نشدم مثه تو با بوس خاله ات / یا نه تو مهمونی های شیک تو سفارت 

اره لجنم ، لجنم ، لجنم من / ترسی هم ندارم من از جهنم 

روی هر روزنامه روی هر مجله م من / ولی هنوزم واسه ی تو سیجلم من 

هر رابطه ای همه جاش که باب میل نی / بالا پایین داره خیلی 

مهم اینه وقتی بامی / دائم سر حالی بیبی 

اگه لت و پاری عیب نی / نداره بینمون 

هرچی هست دقیقه تا اخرم وضع همینه 

روزا کار توی هر دقیقه

شب هام وقت هایی هم که خوبم میگن از طریقه ... 

 

کروس کرنلا

تو اون پسر بدی که نباید ، تو اون پسر بدی که نباید ، تو اون پسر بدی که نباید با من باشه  

 

بریج ام جی

 

یه پسر بد ممکنه جو گیر شه / بزنه به سرش یهو دستگیر شه 

یه پسر بد ممکنه تهدید شه / یه پسر بد تو داشبوردش هفتیره 

یه پسر بد ممکنه جو گیر شه / بزنه به سرش یهو درگیر شه 

یه پسر بد ممکنه تهدید شه / یه پسر بد نباس هیچوقت تسلیم شه



تعداد بازدید از این مطلب: 158
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : amirali2125
تاریخ : سه شنبه 11 فروردين 1394
نظرات
مطالب مرتبط با این پست

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








درباره ما
*(I'm not american*
منو اصلی
پیوندهای روزانه
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید